Pages

facts about me :)


1 . mostly org panggil aku miera .. tp ade certain2 people yg panggil nurul ..

2 . terlalu suke makan spaghetti .. and tak penah jemu walaupun mkn selalu .. so hopefully bakal suami pandai masak spaghetti . :P

3 . sebelum tidur mesti dgr lagu jiwang2 .. klu tak , tak boleh tidur ..

4 .  orang yang tak kenal aku , akan kate aku nie sombong .. actually aku tak sombong .. cume tak peramah .. tapi , klu aku rase selesa dgn orang tu , aku akan jadi talkative ..

5 . dari kecik aku akan dapat ape yg aku nak .. so , aku akan dapat kan something walaupun susah mane pun .. 

6 . suke dgn budak2 .. especially baby ! kalau dapat baby perempuan mmg habis la jadi ekperimen aku bile besar ..

7 . tak suke LIPAS !

8 . sejak dah jadi student nie , agak liat bngn pagi .. nsb baik class kebanyakkan nyer petang ..

9 . obses dgn make up .. kebanyakkan make up , beli sendiri .. walaupun duit tu datang dari my mom .. :P

10 . susah  jatuh sakit .. tapi bile sakit , memang terok .. 

11 . tak penah lepas bawak kereta bile jalan banyak selekoh and traffic jam terok ..

12 . tak boleh makan pedas .. kalau tak , sakit perut yang amat sgt .. dan tandas jadi peneman setia !

13 . suke shopping .. 

14 . bile stress yg melampau , aku akan borong coklat byk2 .. dan 1 hari je boleh hbs .. klu dapat ais krim , 1 tupperware bulat kck sekejap je habis .. puas !

15 . senang menangis .. kalau tgk orang menangis , aku pun akan menangis .. 

16 . senang jatuh cinte atau sayang dekat someone ..

17 . DEGIL ! 

18 . pemalu .. bile jumpe orang yg tak kenal / 1st time nak kenal , aku akan diam je smbl control macho .. :D

19 . kuat tidur .. pantang jumpe tilam dgn bantal , aku akan tidur dgn nyenyak nyer .. 

20 . selalu silent handfone bile tidur .. takde harapan la orang nak kacau aku mlm2 ..


Thanks for reading ! love uolls ! ^^

No comments :

Post a Comment