Pages

about us :'(


entry kali nie aku cume nak rewind balik kenangan antara aku dgn die .. yee , dah sebulan kami break .. tp aku belum lupekan die sepenuh nye .. ape aku buat , mesti aku ingat dekat die .. ade lelaki cube nak try couple , tp semua nyer aku tolak .. aku belum b'sedia nak cari lelaki lain .. belum ade lelaki yg mampu bukak hati aku .. :)

1 . aku ingat lagi mase mule2 aku kenal die .. mase tu beberape hari lagi nak spm .. aku dah tekad taknak couple .. tp bile die datang dlm hidop aku , aku rase lain sgt .. mase tu adik aku yg bg num aku dekat die .. kami pun contact each other .. lame jugak kiteorang berkawan .. dlm mase tu , ade jugak aku mengharap kiteorg kapel .. tp die cume diam je .. aku dah tekad , klu aku dpt die , aku akan jage die baik2 ..

2 . dah lame kiteorang kwn , tp die tak penah tunjuk yg die suke dekat aku .. last2 aku dah give up .. and one day .. die tanye aku tentang perasaan aku dekat die .. then , die suruh aku dgr lagu baik-baik sayang dari wali band .. bile aku dgr , aku cube hayati .. mase tu jantung aku berdebar debar .. lepas tu , terus die lamar aku jadi gf die .. serius , aku menangis .. tak penah aku menanges bile lelaki ajak couple .. menanges bukan sbb sedih , tp aku terharu .. lame aku nanti saat tu ..

3 . lepas kiteorang declare , kiteorg decide nak jumpe .. so , die datang seremban .. Tuhan je tahu bile kali pertame aku jumpe die .. mengigil semua tgn aku .. kelu lidah aku nak bercakap .. die sgt sweet .. aku suke tgk muke die bile die senyum .. hati aku jadi cair .. 1st date die hadiah kan aku 2 bentuk cincin . . 1 sempena anniversary kiteorg , 1 lagi sempena birthday aku .. :)

4 . after that , setiap kali kiteorang jumpe , mesti ade je hadiah yg die bg .. bear , perfume , handbag , rantai , baju , and mcm2 la ..serius , aku bahagia sgt .. tak penah aku rase mcm tu .. bile dgn die , aku rase selamat .. die jage aku dgn baik .. 

5 . bile dah lame kiteorg bersame , die pun ajak aku jumpe family die .. tu pun kebetulan aku ade trip dekat melaka .. hbs trip , die jemput aku dekat melaka .. mule2 aku jumpe akak sulung die .. mule2 rase takot semua ade .. 1st time aku ikut lelaki balik jumpe family .. tp alhamdullilah , akak die sporting .. then , aku jumpe mak , ayah , adik beradik , mkck and pkck die .. Tuhan je tahu mcm mane perasaan tu .. mmg takut ..tp nsb baik fmly die semua okay :)

6 . lepas tu hidup aku tersangat bahagia bile die ade di sisi aku .. bile aku ade problem , die yg selalu tenang kan aku .. die tempat aku mengadu mcm2 .. aku ingat lagi , time tu aku down sgt2 .. aku lari balik kg die .. die sanggup tak kerja beberape hari semate mate nak cool kan aku .. ye .. bahu die yg aku cari bile aku ade problem .. 

7 . setiap kali aku merengek nak tu , nak nie , mesti die akan beli kan .. okay , aku tak penah mintak .. tp die sendiri yg belikan .. ingat lagi , aku merengek rindu dekat kura2 aku .. tetibe terus die belikan .. sepasang pulak tu .. terus aku senyum .. setiap kali aku rindu kan die , mesti aku main2 dgn kura2 tu .. 

8 . die tak penah merokok dpn aku .. aku tak penah ckp ape2 .. aku cume ckp yang aku tak suke orang hisap rokok .. then , die langsung tak hisap dpn aku .. bile aku tanye kenape , die ckp dah aku tak suke .. sbb tu aku suke die .. die takkan buat bende yang aku tak suke .. and die betol2 respect aku ..

9 . die betol2 kuat cemburu .. and aku suke buat die cemburu .. aku ingat lagi , die tak suke bile aku berkawan dgn mane2 lelaki walaupun classmate aku :) .. die tak penah bg aku keluar mlm atau balik mlm .. tp kdg2 aku saje buat jugak sbb nak tgk ape die nak buat .. ape lagi , kena membebel la kan ..

10 . aku ade 1 kelemahan .. kelemahan tu lah die akan usik aku .. tak perlu la aku ckp .. 

11 . bile aku merajok , atau marah , die akan menanges .. tak tipu .. die penah menanges depan aku .. bile aku merajok , die akan pujuk sampai aku okay .. aku ingat lagi kate2 die .. BIE TAKKAN BIARKAN BBY MCM NIE SORANG2 .. :)

aku dah tak mampu lagi nak ingat .. nie je mampu aku ingat .. cume aku nak ckp , aku masih syg die .. susah aku nak lupe kenangan dgn die .. maybe takde jodoh kiteorang .. :') 

END 

Thanks for reading ! love uolls ! ^^

No comments :

Post a Comment