Pages

naturactor

ASSALAMUALAIKUM ..

okay .. aku sgt bosan mlm nie .. tak tahu nak buat ape .. so , aku nak update pasal naturactor .. actually dah lame nak update pasal naturactor nie .. tapi tak ade mase .. lepas final exam terus aku melangkah kaki ke seremban .. da mulakan aktiviti aku di sini .. 


okayy .. korg mesti penah dgr pasal naturactor nie kan ? benda nie mmg tgh hott stuff skrg .. sampai aku sendiri terpanggil utk membeli foundation nie .. 



kelebihan dia :

- Anti kilauan/tidak berminyak -100% menutupi pegmentasi, parut, cela, jerawat & noda hitam 
- Ringan & lembut pada kulit seakan-akan anda tidak memakai foundation

- Melindungi kulit dari sinar uv yang boleh menyebabkan pigmentasi
- Senang digunakan, cepat & yang penting tidak melekit
- Tahan sehingga 12 jam- Tidak menutup pori-pori
- Digunakan oleh makeup artis professional & mak anda
-Kulit terasa ringan, tidak melekit & kelihatan gebu,confirm cantik macam artis you :))
-Sesuai untuk majlis pertunangan, perkahwinan,photoshoot dan lain-lain.Hasil solekan akan nampak flawless dan natural.

aku akui product nie mmg best kalau nak di bandingkan dgn liquid foundation sebelum nie .. dia senang na pakai .. and ta payah na tepek tebal2 .. dan aku pun ta perlu na touch up-touch up .. klu sebelum nie , asyk bertouch up jer .. TAPI , tetap ade kelemahan nyer okay .. bg aku , product nie tak ade lah tahan selame 12 jam seperti yg dia katekan .. but still okay lah kalau nak dibandingkan dgn dlu ..



# sila abaikan muka terlebih putih akibat cahaya matahari

kalau diberi markah .. aku akan bagi 8/10 ..


Thanks for reading ! love uolls ! ^^

No comments :

Post a Comment