Pages

happy new year UOLLS !!

ASSALAMUALAIKUM ..

alahai .. copek nyer lah mase berlalu .. tup2 da na masuk tahun baru .. mcm ta percaye jer .. amacam tahon 2011 korg ? ade baik ker ? meme lah cerita :))

urm .. mcm2 pengalaman yg aku lalui sepanjang 2011 .. byk pengalaman yg aku timba .. pahit , kelat , manis , masin .. semua ade .. tp tu semua aku jadi kan pengajaran dan pengalaman untuk mematangkan aku .. bak kate org , pengalaman menjadikan sesorg tu makin matang :) .. ape yg aku lalui sepanjang 2011 akn aku jadikan teladan untuk terus kehadapan .. memandangkan umur aku akan melangkah ke 20 tahun , so akan terus ke depan dan aku takkan pandang ke belakang .. DAN PALING PENTING tidak bersikap kebudak budakkan ! ngehngehngeh ! # gelak jahat ! okay .. sebenar nyer aku berpegang kpd prinsip CHILDISH AS U CAN ! tp ta der lah childish sgt kan .. bg aku hidop nie kena enjoy selagi kite ta lupe diri .. mama aku sendiri pesan , mase mude nie lah kena enjoy puas2 .. nanti da tua ta der lah menyesal !

okay lah .. sebenar nyer aku na wish happy new year kat korg .. semoge tahun baru nie m'bawa seribu kebaikkan untuk korg .. :p



Thanks for reading ! love uolls ! ^^

No comments :

Post a Comment